Rosenvial

Denna blomma har inte bara ett vackert namn, den är utsökt vacker att beskåda också.

Men tyvärr inte inhemsk (bara hemsk) i Sverige. Alltså utböling (invasiv). Alltså usch och fy fan!

Men humlorna och jag tycker om den…

Liked this post? Follow this blog to get more.