Denna blomma har inte bara ett vackert namn, den är utsökt vacker att beskåda också.
Men tyvärr inte inhemsk (bara hemsk) i Sverige. Alltså utböling (invasiv). Alltså usch och fy fan!
Men humlorna och jag tycker om den…
Liked this post? Follow this blog to get more.

