Inte för att jag har nån erfarenhet av nån, men styvmödrar har dåligt rykte. Tänk till exempel på den där ragatan som Askungen jobbade och slet för. Men då undrar jag bara, hur den här väna violen fått sitt namn? Inte ser den särskilt elak ut? Tvärtom, skulle jag vilja säga.
Här har jag fått med styvfar också på bilden. Han ser väldigt snäll ut, han också. Ger intryck av ett styvt föräldrapar, om ni frågar mig.

Liked this post? Follow this blog to get more.

