inget vatten, inget liv

jag är väldigt glad att det regnar just nu. om det är torrt för länge torkar även jag. så är det. (det hade ju behövt va så förbannat kallt förstås…)

för alla er som eventuellt inte håller med mig om regnet klipper jag här till med j.t. & soggy bees mäktiga låt no water no life. klicka på låttiteln och spela den HÖGT som fan!

water-utan-ack

Liked this post? Follow this blog to get more.